Антикор Beeline Қазақстан трансұлттық компаниясымен және «Самрұқ-Қазына Ұлттық әл-ауқат қоры» АҚ

бірлесіп Алматы облысының комплаенс-офицерлерне тәжірибелік

оқыту жүргізді

d68f56e1-ad08-4ca2-8015-6a759097db7a.jpg


Ағымдағы жылдың 3 қаңтарында Мемлекет басшысы "Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл және мемлекеттік қорғауға жататын адамдардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" Заңға қол қойды.

Қабылданған түзетулер Президенттің бастамасымен 2020 жылы құрылған Сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс-қызметтердің қызметіне де қатысты болды.

Атап айтқанда, компаниялар штаттық құрылымды, қызмет түрін және бюджет көлемін ескере отырып, комплаенс-қызмет құрмай, комплаенс-офицер лауазымын енгізе алады.

Сонымен қатар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс-қызметтер туралы Үлгілік ереже бекітілді, әдіснамалық қолдау, оқыту іс-шараларын жүргізу және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша ақпарат алмасу шеңберінде олардың қызметін үйлестіруге көмек көрсетілетін болады.

Қабылданған новеллаларды орындау үшін, ағымдағы жылдың 16 маусымда Алматы облысының Сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызметі Beeline Қазақстан трансұлттық компаниясымен және «Самрұқ-Қазына Ұлттық әл-ауқат қоры» АҚ, «Қазатомөнеркәсіп» ҰАК АҚ, «Самрұқ-Энерго» АҚ, «Air Astana» АҚ, «Қазақтелеком» АҚ бірлесіп Алматы облысының комплаенс-офицерлері мен Әдеп жөніндегі уәкілдеріне тәжірибелік оқыту жүргізді.

Мұндай қызметтердің басты міндеті-қылмыстық істер мен имидждік шығындарды тіркеуге дейін жеткізбей, компаниялардағы сыбайлас жемқорлық тәуекелдерінің уақтылы алдын.

Оқытуға қатысушылар компаниялар қызметінің саласының ерекшелігін ескере отырып, әртүрлі Тараптармен шарттар жасасу кезінде сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау тәжірибесімен танысты.

Мүдделер қақтығысын анықтауға, сыбайлас жемқорлыққа қарсы стандарттарды енгізуге, контрагенттердің сенімділігін тексеруге, сатып алу процестеріндегі тәуекел индикаторларына ерекше назар аударылды.

Beeline Қазақстанда бес жылдан астам уақыт бойы іскерлік этиканың, адалдық пен ашықтықтың жоғары халықаралық стандарттарын сақтауға жауап беретін, сондай-ақ жұмыс орнында қорқытудан, қудалаудан және қудалаудан қорғауды қамтамасыз ететін комплаенс-жүйе жұмыс істейді.

Сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызмет өкілдері семинарда алынған тәжірибе мен білім комплаенс-офицерлерге оң бедел қалыптастыруға, өз ұйымдарында сыбайлас жемқорлық пен этикаға жат мінез-құлықтың жолын кесуге көмектесетінін атап өтті.



 


Жарнама орны (6)

Мүмкін сізді қызықтыратын тақырыптар:

  • РЕСПУБЛИКА КҮНІ – БІРЛІКТІҢ НЫШАНЫ
  • ҚАЙТА ЖАҢҒЫРҒАН МЕЙРАМ
  • МЕРЕКЕ ТАРИХЫ
  • ҰЛТТЫҚ МЕРЕКЕ ЖЫЛ САЙЫН ТОЙЛАНА БЕРЕДІ
  • ТӘУЕЛСІЗДІКТІ САҚТАУ ЖӘНЕ НЫҒАЙТУ БОЙЫНША КЕҢЕСТЕР